fredag 3. oktober 2008

På runde

Egentlig så hadde vi bestemt oss for å være flinke husmødre, etter at vi hadde vært på trening i dag... men slik ble det ikke helt. - Det ble runde istede.

Så vi kjørte inn til Stjørdal der vi besøkte ContainerGirl og bruktbutikken hennes. Selv om jeg gikk glipp av senga jeg hadde siklet etter, noe jeg forøvrig viste før vi kjørte innover ble et med noen andre gobiter hjem.

Photobucket
Denne gamle puffen skal få nytt trekk på setet samt litt mer polstring, før den får komme inn i huset, enten på stua eller på et av rommene på loftet.

Photobucket

Fikk også tak i disse gamle kassene som skal brukes til butikkinnredning i Fjøsbutikken, syntes spesielt den trekvite var spesiell med orginalt trykk på siden!

Photobucket

Ellers så var vi både innom Hellsentret, der var det foresten noen småspennende interiør butikker. Sparkjøp og Ikea.

Men har også hadt en annet trivelig opplevelse i dag. Måtte oppom en kollega i grendahuset med noen papirer, og da ble den en runde innom fjøset iom at jeg kom midt i fjøstiden. Og gjett hva som var der, jo mange søte kalver, (med overvekt av okser) så nå lukter jeg fjøs, men hva gjør vel det... når man får se noe slikt.

Ønsker dere alle en flott helg, vi blogges.

Ingen kommentarer: