torsdag 2. oktober 2008

Møkka vær

Hvorfor skal det bestndig regne og være grisevær de dagene jeg har planer om å ut å gjøre noe fornuftig i hagen! Begynner å bli litt lei, tror jeg må be til overgartneren om litt bedre vær kanskje i morgen eller søndag, men iallefall til uka, tror du at det er en mulighet. Jeg har nemmelig noen hundre løk som skal i jord.

Men må nok si at det er en liten fordel med dette været også, å det er at jeg får ført inn notatene mine fra skolebesøkene vi har vært på i forbindelse med oppvekstplanen. Er det foresten noen av dere der ute som har lest utkastet soom er ute på høring og som har innspill om denne så kom med dem.

Ha en fortsatt flott dag alle sammen, vi blogges!

PS, det blir nok ingen tur innover til andre siden av by`n i mårra da senga var vekk og tiden nok desverre ikke stekker helt til. Men jeg vet bare det at jeg skal innover snart, så er det noen av dere som har planer si fra!

Ingen kommentarer: