onsdag 8. oktober 2008

Ny katalog

Casa har kommet med ny katalog, men bildene på de nye varene har ikke kommet ut på nettet på sidene deres, derfor har jeg avfotografert hele katalogen og vil nå legge ut mine bilder tatt av bildene i katalogen, slik at dere kan se alt det fine de har å tilby.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Her lyver bildet litt, for alle varene er i blankt glass også vasen, selv om det ikke er det som er avbildet!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Da tror jeg ikke jeg legger ut flere bilder i dette innlegget, men kan frist dere med at mer kommer!!!!
Er det noe dere kunne ha lyst på så ta kontakt da jeg kan skaffe alt!

5 kommentarer:

Synnøve sa...

Det kommer mye fint ser jeg. Det må være moro og holde på med party.

LoneK sa...

JA morro er det, men slik som jeg holder på nå og har engasjert meg i alt for mye blir det desverre litt forliten tid.

Men vi skal få til en showkveld i fjøset når det nærmer seg litt mere jul!

Marie sa...

Du så mykje fint du viser!
Stemningsfullt med levande lys :)

Bakketun sa...

Der var det mye fint du. Legger du ut innlegg om det hvis du skal ha en show kveld i fjøset før jul? Ikke så langt fra Trondheim til Fannrem :)

LoneK sa...

Kommer til å legge ut en åpen invitasjon her i bloggen, samt at dere jeg vet er i hjemmehørende i distriktet kommer nok til å få et hint pr komentar.

Velkommen alle sammen!