torsdag 9. oktober 2008

Ny katalog del 2

Her kommer flere bilder fra den nye CASA katalogen, til nytelse og fristelse...

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

view&current=P1010073.jpg" target="_blankPhotobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Sånn, da tror jeg at jeg har klart å få ut alle bildene fra katalogen, så nå er det bare å la seg friste!

Ha en fortsatt flott høstdag alle sammen!

4 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Her var det mye fint, Lone!! Tror nesten jeg må ha et party her hjemme før jul.. har alsri vært på casa party.. bare perfekt home

klem

Huset i skogen sa...

Utrolig mye fint der da! Syntes de julevarene var så fine, kommer du til å ha dem i fjøsbutikken?

Ha en fin helg:)

LoneK sa...

Ja det er enormt mye fint.

- fru fjeldhammer: håper du får til å ha et pary hjemme hos deg, hvis du tar kontakt med Heidi hos Casa, kan nok hun svare deg på hvem som er konsulent i ditt område. www.casainterior.no

- Huset i skogen:
Når det gjelder varene kommer jeg nok til å få tak i det meste, men er redd for å ta inn for mye så blir nok kun noen få av hver.
Så hvis det er noe som er av spesiel intr må du si fra så skal jeg spesialbestille det til deg ved anledning.
Kan foreten ta med katalog til deg neste gang jeg skal handle mat!

Synnøve sa...

Var mye fint her. Julevarene var så fine. Ha ei fin helg