torsdag 19. juni 2008

Utfordring ++

Hei igjen!
Jeg har fått en utfordring fra Huset i skogen som går på å vise hvordan jeg koser meg.
Ja egentlig så er det ikke så mye som skal til. Det kan faktis være nok å sette seg ned med te koppen og lese Søra i fred og ro.
Photobucket

Eller å sette seg i godstolen med en et blad eller en katalog å bare være meg.
Photobucket

Jeg er også en godtegris så sjokolade og annet snop det går ned på høykant og da koser vi oss.
Photobucket

Men koser meg også masse med familien min enten her hjemme eller på hytta på fjellet.
Photobucket

For meg er det egentlig ikke mye som skal til.

Har lyst til å sende denne videre til Anemone og NinaS

Nå håper jetg at været kan holde seg slik resten av dagen, da jeg har planer om en tur til Orkanger på ST- sommerpatrulje. (ER noen av dere der og ser ei dame med en skokk unger der en av dem er på ryggen i denne Photobucket så er det nok meg.
Har også planer om en runde i hagen. Nina skulle vel også komme i etm slik at vi fikk møblert om hengeren som hun har stående her. Er foresten veldig trist at hun står på flyttefot, men på samme tid er det veldig spennende hvilke nye folk som kommer til nabolaget.

Når det gjelder fjøsbutikken kommer siste offisielle åpningsdag før ferien til å være Tirsdag 24 Juni, dette pga at vi har planer om en liten ferietur samt at jeg skal jobbe masse på OTI framover.

4 kommentarer:

Anne sa...

Tar utfordringen vet du :-) Den kommer, den kommer i løpet av helga i alle fall.
Oti?, hvor på oti er du da??

Grete sa...

Hei, har noe til deg...ta en titt på bloggen min:)
Håper dere har et finere og mer stabilt vær i Trøndelag så dere kan kose dere. Her er det sol og regn om hverandre,begynner å lengte etter sydens sol og varme.

Ha en riktig fin helg ! Klem fra Grete.

Huset i skogen sa...

Så gøy at du tok utfordingen og se hva du koser deg med:)

Anne sa...

Mission completed :-)))