søndag 8. juni 2008

Blå føtter!

Photobucket
Lillebror har fått nye sandaler, og som små barn tiltrekkes også han av vann. Ja han badet fult påkledd med klær bleie og sko. Koste seg brodelig, men sandalene var ikke helt fortrolig med badet og avsatt litt av overskudsfagen i "skinnet" på lillebrors føtter. Men men slikt må man regne med.

Etter at jeg gikk til annskaffelse av sykkelvogn har flere mil blitt tilbakelagt på sykkelsetet. Det er så herlig å kunne få med seg alle de små ut på sykkeltur. I dag syklet vi helt ned på Orkanger og tilbake noe som er ca 1 min en vei. Kjempedeilig.

2 kommentarer:

Anne sa...

Huff da..., heldigvis var det nå ikek noe værre...Ble litt redd jeg nå, medd et samme jeg så det bilde.

Husker en ung gutt som kom til akuttmottaket en gang, helt helt blå over hele kroppen. Flere leger klødde seg i hodet, tok prøver og var forvirret... DU !! mora hadde kjøpt nytt sengetrekk, og ikke vasket det før hun la det på sengen...Jett om mange fikk seg en latter :-) Var det din bror kanskje ?? ligger dette til familien??? :-)))

Syned de sandalene så litt trange ut også jeg,kan da se de merkene han har på føttene da, som om de er litt trange.

Gratulerer med sykkelvogn, tøft, men jeg er så tullete at jeg synes det ser litt skummelt ut jeg da. Og pass DERE for tarfikken på den veien !!!! LOV!!!

Fin uke til deg og dine søte små.

LoneK sa...

Hehe, var nok ikke min bror nei, men har hørt historeien og vet hvor sengesetet var kjøpt. De kom nemmelig tilbake og klagde på overskuddsfargen...

Skoenen er ikke trange, men var litt for mye strammet, men det har heldig vis godt seg til.

Ja den veien du skummel de lux, men man må da bare ta sjansen for å komme seg ut å få litt trim, å med de bensinprisene som er nå er det for galt å måtte kjøre bare man skal en tur til nabon... å mor har så godt av litt trim.
Men vi passer oss vær du trygg. Bare alle bilister hadde vært lite flinke tilå ta hensyn så hadde alt blitt så meget bedre.