onsdag 11. juni 2008

Tanker og planer i hodet.

De siste dagene har det egentlig ikke skjedd så veldig mye, jeg har jobbet litt her og der i huset uten at det har vært noen spesielle prosjekter på gang.
Men det er jo noen under planlegging. Merkelig det der, når man begynner å rydde og ommøblere litt - hvor mye annet man også har lyst til å få til.
HAr en liten plan både for badet og kjøkkenet. Badset er fortsatt i tenkeboksen, men kjøkkenet får kanskje en endring allerede i morgen.
Da jeg snudde bordet i dag som en test bestemte jeg meg for å ta opp/inn en av de gamle benkene som det er flere av her på gården både i kjelleren og oppunder taket ute på låven, får finne ut hvilken som er i best stand og minst vaggete og gi den en vask og kanske litt maling såå kanskje det blir en bra endring, hvis ikke får jeg bare flytte tilbake! - For da er jo iallefall løsningen testet ut!

Men nå tror jeg at jeg må sove litt på det - Vi blogges!

1 kommentar:

Fru Fjeldhammer sa...

Friste friste... vi gleder oss veldig til å reise!! Jeg er i skikkelig feriemodus om dagen... dagene er laaaange på jobb!!

Klem