fredag 6. juni 2008

Prikken

Prikken og Gavehjørnet samt Grotten er vel de eneste gavebutikkenen som er igjen her i Orkdal, og av disse er det Prikken som er min favoritt. Der finner du mye fint fra Blommingville, Sia, Nordal og Miljøgården. Deffinitivt vert et besøk.
Her er noen av godbitene jeg har fått tak i på Prikken.
Photobucket
Photobucket
Disse er fra Nordal.
Photobucket
Lampe fra Blommingville med gammeldags snurreledning.
Photobucket
Telysglass og skål fra Blommingville og Miljøgården.
Photobucket

Denne butikken er definitivt verdt et besøk, ligger i Orkdalsveien på skrå oppover for Bunnpris Orkanger.

1 kommentar:

Tvert-om-tanten sa...

Hei!
Takk for titten inne hos meg! Så spennende det høres ut å drive gårdsbutikk! Mye jobb, kan jeg tenke meg..?

Ønsker deg en god helg i tropevarmen!

Klem