søndag 4. mai 2008

Søndag

I dag har jeg gjort både positive og negative ting.
Det negative var vel at jeg klarte å ødelegge ene sidespeilet på starsjonsvogna.. men heldig vis så det værret eu en det er, men uansett må jeg vel kjøre en tur til Opel Grefstad på Løkken slik at det blir fikset.

Ellers så har jeg og ungene vært på besøk til ei venninde av meg som jeg ikke har vært på besøk til på evigheter. Kjempekoselig.

Å gangen min.. der går det framover. Må vise noen bilder igjen til tross for at det ikke er ferdig...

Dette kan til nød kalles et førbilde... Taket er malt men ikke vegger og lister:
Photobucket
Slik skal det bli... Dette bildet er fra motsatt vegg...
Photobucket

Her males det:Photobucket

Ha en fin uke alle sammen!

5 kommentarer:

Nina i Paradiset sa...

Himmel, for en forandring!!
Fargen ser kjempefin ut!
Kommer på tirsdag å inspirere live jeg da, så skal jeg prøve å ta penselen fatt selv i morgen!

Å male tak er IKKE favoritten!

Klem!

Karna sa...

Blir kjempe fint dette, deilig med lyse farger....

Prinsesse Elin sa...

Så flott det blir. Jeg suger til meg allt om maling av panel til jeg skal sette i gang. Men først må jeg ha århundrets oppryddning på det rommet som skal males....å det der i seg selv er ganske d motiverende. Jeg får manne meg opp og sette i gang. Ha en fin fin dag. Klem fra Elin:O)

Grete sa...

Så fint det blir med lys farge!Den gulfarga er omtrent den samme som den vi har på gangen her...og den irriterer vettet av meg. Den skal også overmales med tid og stunder, men jeg har ikke samme energi som min datter Nina.:)

Tusen takk for at du er til så god hjelp for henne.

Klem fra Grete :)

Albertines verden sa...

Hei. Hyggelig at du kom innom. Det er deilig med forandringer, selv om malingen tar litt tid. Nå er jo taket tatt, og det er jo det mest slitsomme å male. Kommer til å bli kjempefint, rommet vil sikkert virke mye større. Ha en fortsatt fin uke.