søndag 4. mai 2008

Engler og maling

Her om dagen gjorde jeg en liten vri i vinduet her på kammerset.
Fikk opp nye gardiner og gardinholdere, samt at englene mine Photobucket som jeg kjøpte fra Jotex for en tid tilbake fikk seg opphengssnorer som er litt mer diskre enn de skolissene de var levert med. For å si det selv så fble det ganske bra!
Photobucket

Dette har jeg ved siden av vinduet: Det er mine første sko, samt kameraten til engelen som henger i vinduet:
Photobucket

Ellers så har jeg begynt å male i gangen.
Taket og takåsene samt deler av trappegelenderet har fått det førsta strøket med hvit maling det samme har listene på den ene døra.
Photobucket

På dette bildet ser dere jo litt før/etter og underveis....
Photobucket

Gleder meg til det blir ferdig, da jeg ser allerede nå hvor mye lysere det kommer til å bli!

Ingen kommentarer: