mandag 9. februar 2009

Shopping

Torsdag var jeg i Trondheim til Øyelege med både storesøster og lillebror.
Måtte da selvfølgelis shoppe litt.

Da vi gikk oss rett på Indiska måtte jeg innom der en tur og dette blel med hjem:
Photobucket
Photobucket
(Her er det bilde av en knott og to knekter, men det ganger vi med 2)

Var også innom Cornelias hus, det som ble med derfra var to kattvig heldraker til lillebror, kunne ikke la de gå fra meg da de var på salg -70%

Giving & living vav hadde ombyggningssalg med 50-70% på alle varer så måtte selvfølgelig innom der også, og kom ut med dette:
Photobucket

Ellers så gikk vi oss en tur på Bakklandet for jeg måtte innom butikken til Krusedull.
Der kjøpte jeg denne veska/kombinert pengebok.
Samt badebomber, det er så herlig å bade med slike bomber i vannet. De jeg kjøpte er i hovedsak beregnet på barn iom at det er en liten skumgummifigur inne i dem. Men det gjør også oss voksne godt å få et herlig fargebad.

Er nesten så jeg tørr å påstå at badebomber og annet badestærsj er blitt et must på alle bad. Her har du muligheter til å bestille det meste.

1 kommentar:

Synnøve sa...

Så mye fint du har kjøpt deg. var du på butikken til Tina?
Skjønner det ikke er trivelig med dyr i hagen som spiser på trærne. Men fine er de:))

Ha en fin mandag.