fredag 27. februar 2009

Ferien bestilt

Da er huset ferdig oppusset i denne omgang og ferien bestilt.
Bilder fra huset kommer.

Tine har i disse tider en del innlegg om Danmarkstur, dette frister jo selvfølgelig til å reise ned og jeg slenger ut til mannen her om dagen, kanskje vi skal til Danmark i sommer?
Og slik blir det for dagen etter var turen bestilt.
Vi skal til Grenaa, hvor vi skal bo i enkle hytter på Grenaastrandcamping, denne campingplassen har vi vert på 2 ganger tidligere og synes den er bare helt enorm.

Og for ungene sin del så må vi jo innom minst en familiepark og regner egentlig med at det holder med en.
Vi skal til Djurs sommerland til de stores store glede, for 3 gang det også, kjempebra anlegg.
Det som egentlig sier litt er kommentaren til storesøster når hun ser at jeg sitter å ser på nettsidene deres. - Du mamma æ vil heller t Djurs sommerland enn Tusenfryd.
Det besøket til Tusenfryd har hun mast om lenge og det var egentlig dit årets ferie skulle gå man slik bli det ikke.
Gleder meg nå masse til Danmarkstur. Grenaa here we come.

Men først skal vi til Stjørdal på svømmestevne i morgen.

Vi blogges, ha ei flott helg alle sammen.

7 kommentarer:

Havfruen sa...

Kos deg på danmarkstur, høres herlig ut. Her har alle ferier vært på hytta. Mine og dermed også mine unger`s ferier.
Kanksje derfor alle elsker hytta?
Jeg vet ikke om noe annet... Men med hund i huset (alltid hatt hund) er det alltid det beste for alle 2 - og 4-bente vesen. Der finner vi ro...
Ha ei fin helg :)

Linda sa...

Sommerferie ja...
Herlige ord!!!
Jeg har ikke vært i Danmark siden jeg var lita.
Vi foretrekker en sydentur, fordi vi ikke gidder å kjøre så langt :O)
Har ikke bestemt noe ferie enno i år, vi får se....

Ha en fin helg.

GundaM sa...

Hei der Lone!
Ferie bestilt her og men våres går litt lengre sør;)

Ser du skal til stjørdal imorra, om jeg hadde hatt anledning hadde jeg jo kunnet åpnet sjappa et par timer men jeg venter et par venninner på besøk her hjemme på formiddagen.

k
Kos dere i svømmehallen og lykke til;0)

Ingrid sa...

Det hørtes ut som et koselig sted å reise til! Fikk lyst til å dra til DK jeg også... har gode minner derfra fra jeg var lita.
God helg!

Synnøve sa...

Kjører bare igjenom Danmark når vi er på bilferie nedover europa.
Det er ett fint land:))
Har ikke kjøpt benken på prikken.

Ha ei fin helg:))

tinemor sa...

Hei Lone
Så hærlig med danmarks-tur.
Her er noen tips fra Far om gode markeder i deres område:
Her er nogle tlf.nr.på markeder - ca. i midtjylland og vel nok de bedste!
Fjellerup strand 8631 7678 og 2464 9678
Ebeltoft kræmmer m. 8634 6888
Virksund marked 9753 9553 og 6168 0725
Vildsund marked 2963 2262
Horsens marked 7562 6820 756o 1733
Brørup marked 7660 2120
Det blå marked i Låsby 2887 8141 (samme nr. til D.B.M vi var på -

Lykke til!
Og riktig, riktig god tur!

tinemor sa...

------husk at trykke 0045 - inden nr. til markedet !
jeg har "kørt" på disse markeder og fundet rare ting til egen glæde og som 1 god levevej. i ca. 25 år!!!!!!!!!!!
Men bed dine bloggere om at ringe til markeds ledelsen inden de kører!!!!!!!!1
Og bed dem om at købe lidt extra ---- med til os - he - he! kh. far.