mandag 10. november 2008

Tiden flyr

Tiden flyr, desverre alt for fort.
Ja, den renner helt fra meg. Skjønner ikke det, men slik er det bare.
Er nesten blitt slik at jeg må begynne å skrive lister slik at jeg rekker over det som må gjøres...

I dag kom det to store kasser med varer fra Casa interiør som nå er sortert, noe skulle inn i fjøsbutikken, mens andre varer skulle fordeles ut til de som har bestilt. Heldig vis skal det meste leveres på samme sted.

Voksiposen har også kommet frem og lillebror sov ute i dag, for første gang på evigheter. - Han er nemmelig en slik en som foretrekker senga si.

Da jeg kom fra møte i dag, var det blinkelys borte i veien her, faktisk rett nedenfor Sandbakken der NinaS bodde før hun flyttet til Molde. En blå passat personbil sto ute på et jorde, så det må ha vært fart med i bildet! Her er notisen fra avisa.

Dette ble et veldig variert innlegg, om litt av hvert.
Skal komme tilbake sterkere senere.

Men med det samme dere er her inne og titter, har dere ikke lyst til å ta tur hit på Happy design part den 18. November kl 20.00. Det er mye fint, og stor forandring i sortementet siden jeg hadde party sist, tror det var i 2005(?)

1 kommentar:

Bakketun sa...

Så spennende med nye varer da :)bestilte en katolog fra Casa Interiør å der var det jammen mye fint!!! Holder du Casa party?

Det ligger forresten en utfordring til deg i bloggen min