søndag 9. november 2008

Farsdag

I dag er det farsdag, men hos oss blir det ikke den store feiringa, men litt kos blir det nok.
I går var jeg vi på svømmestemne i Hommelvik, og på return var vi innom Havstadkirke og tente lys på grava til Pappa, Farmor og Farfar.
Så for oss blir slike dager litt til ettertanke da både min og mannes far har gått bort.

Ellers så har jeg lyst tilå vise dere noe småtteri som har kommet i hus i det siste.
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Her er det hjertene som skal være i fokus, og alle sammen har jeg kjøpt på Galleriet på Orkanger.

Men må også få vise dere benken jeg var og hentet hos Marita forrige fredag. Den er fra Nomi import.
Photobucket
Likte denne serien så godt, at jeg også vurderer flere ting etter hvert.
Da vi var i Molde var jeg også innom Nina en tur.
Eneste minuset med hele turen var vel at vi måtte kjøre 8 mil ekstra på returen pga en trafikkulykke. *
Vi måtte nemmelig snu, å kjøre om Oppdal.

Ingen kommentarer: