søndag 16. november 2008

Det snør...

... og da tenger vi vel ullplagg!
Fjøsbutikker er åpen i dag og der er det å få kjøpt hjemmestrikkede plagg til en rimelig penge.
Disse veier også så lite at det er muligheter for at de kan sendes ut til dere mot forskuddsbetsling og ca 15.- kr i porto!

Photobucket
Hjemmestrikkede sokker til voksen str 36-40 Kr 100.- per par
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Selbustrikk: De store våttene og sokkene koster Kr 170.- per par, mens de små våttene koster Kr 150.-
Str på disse er: sokk 36-40. Stor vott er til voksen, mens den lille er i mer ungdomsstr. Men det kommer vell litt an på finger str.

Har også mye fint av tovede labber og votter. Disse selges fra
Kr 100.- pr par. Ta kontakt, ut fra hva du ev er intr i!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Da vil jeg avslutte dette innlegget med å ønske dere alle velkommen innom for en hyggelig handel.

5 kommentarer:

Nina i Paradiset sa...

Så flote bilder!!
Det er meldt snø her oså, men den har uteblitt enda (heldigvis)
-Vi har fått oss skifertak og må nesten rekke å hente det før den blir dekket av hvitt teppe....
(dråpeskifer)
Ellers jobber vi for harde livet, og jeg prøver å holde det noen lunde koselig og rent her, samtidig som vi sager på stua. Ikke enkelt!
Klem

pepperkverna sa...

Fotte votter! Blir jo rent glad av disse! Hege

Torilpia sa...

Så synd jeg ikke rakk innom i løpet av helga .. skulle hatt nye ull-lesta til meg selv og de to største jentene ..

Må stikke innom så snart jeg har andledning!!

Ha ei flott ny uke :o)

LoneK sa...

For dere som er i området er det bare å ta kontakt.
For er jeg hjemme, så er fjøset åpent, selv om plakaten ikke har kommet ut til veien.
Jeg kan ev når på mobil 47377977 for avtale!

Anonym sa...

Så mange fine bilder!!
Kjøpte Rosa tovede votter med hjerter på da jeg og pappa og mamsen din var innom før jul i fjor, og aldri har jeg hatt bedre votter!!! De er helt fantastisk gode!!!! Skal hinte til de om at jeg ønsker meg det til jul i år=)