torsdag 6. mars 2008

TORSDAG!

I dag har det været variert fra regn og mildt til snøvær.
Jaja :)

Dagens verste var vel mitt møte med rekkverket!
Kom over Forve bru og var nesten over da en semi trailer svingte inn på brua. Da hadde jeg valget: Front mot front eller rekkverket! Så klart ble det rekkverket. Hadde liten fart, og tror egentlig ikke lastebilsjåføren fikk med seg det som hendte helt, mulig han ikke vet hvor trangt det er der! Han kjørte iallefall videre. Gikk bra med meg også, men fikk litt oppskrapet bil, og og knust blinklysglass. Fikk med meg firmanavnet som sto på semitralla, men finner det ikke på nett, så jeg vet ikke hva som skjer. Er vel bare ansvar på den f. bilen også....

Men, men

Photobucket

Legger med et bilde fra butikken i dag også.
Hengelykt sort 398.-
Lysestaken på veggen heter stemning og koster kr. 98.- Hos oss er den på tilbud til kr.75.-

Ingen kommentarer: