onsdag 26. mars 2008

Onsdag

Holder på å lærer meg dette med linking.. så her er bloggen til min gode venn og nabo NinaS.
Storebror hadde sin første dag i barnehagen etter påske i dag, er nesten så jeg gruer på å henta han, for i barnehagen skulle han iallefall ikke være i dag. Har det vært for lang påskeferie tro?

Ellers så sitter jeg og forbereder meg på party i kveld. Er en hel evighet siden jeg pakket varene mine og reiste ut til folk på party. Men det er vel noe med det å komme igang igjen etter svangerskapspermisjon. Lillegutt er faktisk 15 mnd da men...
Iallefall så skal jeg ha min første skikkelige Casa demo på lenge. Både gleder og gruer meg!
Photobucket
Men lurer egentlig litt på om jeg har tid til å sitte her lenger, bør vel ut å tømme en tilhenger som ar full av plank og en paviliong. Gleder meg bare til snøen har smeltet vekk slik at det er mulig å begynne å bygge!
Har store og flere plattplaner for hagen!

1 kommentar:

Nina i Paradiset sa...

Lykke til på party i kveld da!
Jeg skal motivere meg selv på å finne frem heklekroken for jeg må ha noe fornuftig å henge fingrene i ved tv'n. (Lost og Farmen i kveld)
Snakkes!