søndag 9. mars 2008

En travel helg....

Ja vil si det slik...

Fredag,runde og 4 års dag! Kjempekoselig!

Lørdag var jeg på jobb, og da jeg kom hjem fikk jeg slappet av litt før jeg tok lille gutt på ryggen i Mei Tai og gikk nedover for å hente storfrøkna til en klassevennine ca 1 km fra oss.
Like etter at jeg hadde gått inn gårdsveien deres hører jeg et brak bak meg. Da er det en bil som kjører inn i bilen forran da den første bilen hadde stoppet for en myk trafikkant, noe bil nr 2 ikke fikk med seg før det var litt sent... Heldig vis bare matrielle skader, men sier litt om gangsituasjonen her vi bor.
Photobucket

I dag søndag har det vært kjempevær, men har vært i Orklahallen store deler av dagen på minicup.
Mini cup

Ellers så har fjøsbutikken fått påfyll av enda flere varer bla disse klokkene
Photobucket
Veggklokke diameter 28cm pris 449.- Tror denne kommer til å bli hengt opp på badet her i huset, men flere kan skaffes.
Photobucket
Stasjons klokke diameter 20,5 cm Har klokke på begge sider og kan henges på flere måter. Pris 398.-
Photobucket
"anno 1870"

Ingen kommentarer: