tirsdag 6. april 2010

Litt interiør

Vet ikke om jeg har blogget om disse tingene før, men pytt skader vel ikke å eventuelt gjøre det en gang til.





Posen med innholdet er en julepose som jeg fikk tak i på Orkdals messa på november og som er laget av en driftig dame med navn Monica som dere kan lese bloggen til her.


Fargen på disse bildene er feil, den skal være litt mørkere en puta,


Engleputen og bildet er fra butikken til Nina, har også flere godbiter derfra som jeg vil vise dere senere.

Nå er det natta natt her i huset men vi blogges.

3 kommentarer:

Randi sa...

Ser du ahr fått noen flotte saker. Den puta kunne jeg tenkt meg masse av....den er jo bare så flott!

Ser dere har vært på Frøya dere også. Vi var helt på enden av øya...vakker i det været vi hadde.

Ha en flott dag

Nina i Paradiset sa...

Koselig....
Fargene på bildene justerer du lett på pc'n.
;)

Monicas Univers sa...

Tusen takk for rosen! Veldig koselig at du likte posen med innhold.

Faktisk var de et prosjekt jeg startet på med bare noen dager før messa og som tok litt av.. Hadde ikke ventet å selge så mange som jeg gjorde og avisa som bestilte opp mange.. Men det var kjekt da og definetivt noe jeg kommer til å satse mere på til neste messe blant annet. :)

Monica