mandag 26. april 2010

Trivelig helg i Paradiset

I helga var jeg og ungene på svømmestevne i Sunndal, bilder derfra kommer. Men når vi var kommet så langt, gikk det jo radigt å kjøre det siste stikket til Nina i paradiset både for å besøke henne og hennes lille butikk.
Photobucket
Photobucket
Ungene storkoste seg ute i hagen og i området rundt i Paradiset, de var også en tur nede ved sjøen og hadde det bare supert.Når det lei uttpå formiddagen var de slitne og ville inn å slappe av litt. Så da Nina og jeg kom inn litt senere var det 3 stk 6 åringer som kosa seg med tv, mens lille Ola følte seg skikkelig hjemme og hadde lagt seg på sofa`n for å ta seg en cowboy strek.
Photobucket

Når jeg var der nede ble det jo også litt handel i Paradiset hage og interiør. Nett liten butikk med mye flott. Så det var en del som ble med hjem. Jeg er jo veldig glad i skilt av ymse slag se det ble med 4 forselige skilt hjem
Photobucket
Dette skiltet skal plasseres ved skittentøys dunkene, håper det funker så jeg slipper litt noe av skittentøyet som meget lett havner på gulvet.

Photobucket
Photobucket

Jeg liker også meget godt teksten på disse to, så de er allerede tiltenkt plasser å henge. Det ene på yttergangen, mens det andre skal ved familieveggen i storgangen.
Beklager at de ble veldig små, men prakk med disse endringene av str...

Photobucket
Dette lille søte skiltet skal etter vert plasseres på dukkestua.

Men dette var ikke alt som ble med hjem....
Fuglehus, Duranse produkter - disse må vel jeg også bare prøve etter all skrivingen som har vert om disse produktene her i blogglandia. Nye duker og det nye bladet til JD living har også flyttet til Trøndelag.

Photobucket

Photobucket Her er den nye duken med linselus :)

Photobucket

Photobucket

Men nå som jeg holder på å vise dere alt jeg har fått tak i må jeg ikke glemme disse produktene fra Mathilde M mye flott med god duft.

Photobucket
Det er duftebamser og putespray, for de som lurer på hva det er.

Til slutt vil jeg takke Nina og gjengen for ei super helg, får håpe det ikke blir så lenge til neste gang.

3 kommentarer:

Nina i Paradiset sa...

Flotte bilder, og koselig tekst! :)
Herlig bilde av Charlotte også, -med litt sol, selv om vi så litt for lite av den...
Tusen takk for kjempehyggelig besøk!

Monicas Univers sa...

Mye fint du har kjøpt deg. Min neste bestilling til Paradiset må nok inneholde noen dufte-produkter, det dufter jo bare så fantastisk av pakkene derfra! Lurer på strykevann fra Durance?! Kanskje det kunne gitt meg lyst til å stryke mere klær.. Med ei lita prinsesse i hus vokser haugen med klær som skal strykes raskt..!

Må bare takke deg så mye for at du gidder dra med deg tingene mine alle de milene fra Paradiset. Mini-prinsessa takker også, hun elsket den nye kaninen sin. Heldigvis har hun ikke fått tenner ennå, da hadde den nok vært tygget sund allerede..! :)

Jeg er foresten veldig nysgjerrig på denne gårdsbutikken din.. Hva selger du der? Type interiør, nisser & troll ol eller ting produsert på gården?

Monica

LoneK sa...

Fjøsbutikken ja Monica. Den er etterlevninger etter et prosjekt som Nina og jeg hadde før jul i 2007. Det som er der inne nå er en del interiør, i hovedsak Casa produkter og noe annet småtteri.
Du er velkommen til å ta en titt, for det kan jo være noe som frister. Det gjelder dere andre også, bare ta kontakt.