torsdag 27. august 2009

Partylite:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Bildene over er fra Partynight by Partylite i Grendstuggu Evjen for noen uker siden.
Partylite er et homeparty konsept fra USA, og har vert 2 år i Norge. Hovedvekten av produktene er LYS, SPA, og Interiørvarer som lysestaker ol. Masse flott!
Er det noen av dere der ute som har lyst til å være vertinne? Jeg kan friste med flotte tilbud og mange flotte varer som nok vil falle i smak til både vertinner og gjeste. Og hvor du bor for at jeg skal komme til deg og ha et party spiller egentlig liten rolle men tror nok det holder med en 1 1/2 times kjøring en vei, da dekker jeg også opp et stort område....

Mine favorittprodukter er lavendelproduktene, og lysene de er kjempeflotte. Brenner godt og lenge og soter ikke. Ellers er det også mye flott, romspray, suftelamper både til mets og oljer. Masse vis av flotte varer.

Og til dere som bor veldig langt fra meg, vi ønsker oss julehjelp, så sitter du med en liten drøm i magen om å begynne med noe for deg selv kan dette være muligheten, og investeringskostnadene ja de er O! Er det noen som er intr er det bvare å ta kontakt, så skal dere få høre mer!

Klæm med en duft av lavendel fra LoneK

1 kommentar:

Synnøve sa...

Hei! Høres spennende ut det du selger.
Har vært artig med et bloggtreff,men jeg er litt opptatt for tiden.

ha ei kjempefin helg.

Klem