fredag 24. april 2009

På tur

Tirsdag hadde jeg alenedag, og da gikk turen til Nina i Paradiset. kjempeherlig dag bare synd den gikk alt for fort!
Vi pratet om alt mulig og det var bare herlig.
Var også en tur til Anne Lise Solli og for en hage hun har. - Kjempelækkert, var jo kanskje spesielt artig at Dag Arnesen fra Grønn Glede på NRK stakk innom sammen med lederen for Molde hagelag.
Når det gjelder bilder vil jeg si at jeg og kameraet gikk berserk.. hehe
her er iallefall et lite knippe:

Photobucket
Fergeturen fra Kvanne til Rykjem

Photobucket
Gryta til Anne Lise var veldig artig og flott laget

Photobucket
Fra hagen til Anne Lise

Vi var også en tur innom Plantarsjen der det ble med noe småtteri hjem, samt en tur innom Marita.

Ellers så har jeg malt plena de siste dagene for å annmerke hvor da skal være platt, bed og stier!

Ha en fortsatt flott dag alle sammen

4 kommentarer:

in my garden sa...

Hei høres ut som om du hadde en fin dag,hyggelig med slike dager.Fantastisk flott natur du har hos deg!

GundaM sa...

Så flotte minner du ahr fått deg på den turen da Lone ;0) Og det fergeleiet kjenner da ejg veldig godt til vet du ;)))

Ha en fin helg

Synnøve sa...

Så flott dag du og Nina har hatt:)
Fine bilder. Så mye tidligere våren er på møre en her.

Ha ei fin helg:)

Nina i Paradiset sa...

Flotte bilder!! :)
Og takk for en kjempefin dag!!

Ring meg i morgen!!
Klem