søndag 19. april 2009

En liten hilen

Ja her flyr tiden fortsatt avsted.
Er nå heldig vis ferdig med skriveoppgavene mine, så da er det bare å skrive ut noe, sende noe på e-post og levere noe.
Photobucket
Når man ser på dette med tid er det jo litt spesielt, og jeg begynner spesielt å tenke tilbake når jeg passerer gamle værbitte bygninger og slikt eller jeg kommer til et sted det er lenge siden jeg har vært, men har vært der en gang om dere skjønner hva jeg mener.

Denne helga har gått med tilå sette seg inn i Barnevernets metoder og lese om hvordan de turer fram i enkelte saker. Selv er jeg heldig vis ikke involvert med deg, selv om de sikker gjør mye bra, selv om kanskje alt ikke blir helt rikig.
Grunne til at jeg har begynt å sette meg inn i ting var en video som går bra på facebock, samt et en kompis av oss kom innom å begynt eå fortelle hva som hadde hendt med dem. Da begynte sinne å koke hos meg.
Er fult klar over at en sak bestandig har to sider, men uansett! Og iom at de fleste av papirene til BV er taushetsbelakte er det vanskelig å få innsyn. Jeg har lest vedtak i kompisens sak, og skjønner ikke helt det som har skjedd der.
Og når det gjelder media er heller ikke de så gira på å ta tak i slike saker på generelt grunnlag, så noe må det jo være og med tanke på at tallet på akuttplasseringer har eksplodert, ja da kan man lure.

Ikke vet jeg hva som skjer annet enn at jeg kommer til å stille opp å støtte kompisen vår.

Ha ei flott uke alle sammen

2 kommentarer:

Linda sa...

Hei på deg!
Er bare innom deg for å ønske deg en fin uke!
Men nå må jeg løpe på jobb ;O)

Klem fra Linda

irina sa...

Heia :)

Har aldrivært innbefattet med barnevernet.
men jeg mener at det er to sider av en sak...de gjør nok mest rett .
Hensynet til ungen bør jo gå først !!

Ha noen flotte dager.

klem