mandag 8. desember 2008

Tiden flyr

Tiden flyr fra meg i dissse dager.
Med jobb unger og hus som skal være klart til jul, med de 7 slag og alt det der så går tia!

Men iallefall siden sist har det blitt luer på alle tre og en blå vått er snart ferdig.

Lørdag som var var jeg på Nissesvøm på Stjørdal med storfrøkna, som gjorde det kjempebra i bassenget!
samt at vi var på julebord på lørdagskvelden og var ikke hjemme og i seng før kl 6 på søndagsmorgenen!

Men når det kommer til dette med julebord skjønner jeg ikke hvorfor det ikke kan kalles for fyllebord eller knusebord. Dette er kanskje litt internt, men da en av deltakerne knuser en hel stabel med talerkner før middag. Ja da kan man lure...

Ha en flott uek alle sammen vi blogges!

Weihnachtsmann Glitter Pictures, Images and Photos

Bildet er funnet på nett!

2 kommentarer:

Synnøve sa...

Jøye mæ for et julebord du har vært på.
Det er bestandig noen som ikke kan oppføre seg når de får alkohol innabors.
Men det som forundrer meg mest er at de aldri lærer. Neste fest oppfører de seg likedan. Og at damene deres er med dem ut skjønner ikke jeg.

Venter på takstmannen vi no.Håper vi får det på forsikringen, for det her blir dyrt.

Ha en fin dag.
Jeg skjønner ikke hvor på oti du jobber?

LoneK sa...

Æ jobbe på CATCH, men har litt rare vakte!