lørdag 20. desember 2008

Jul, baking og pynt!

Nå er det bare 4 dager igjen til jul, og jeg ser at jeg kommer til å bli ferdig i år også....
Noen julekaker har kommet i boks, 2 sorter står til kjøling, og skal steikes i morgen, og om det blir flere det vil vise seg...

Når det gjelder julepynt har kransen som jeg laget på kransekurset med hagelaget kommet opp ved siden av ytterdøren.
Photobucket

Og nissene jeg kjøpte av Kirsten på Nordlian i fjor har kommet fram.

Photobucket
Skinissen har gått på ski inn i stua og funnet seg en fin plass ved ovnen, juletreet som står sammen med nissen er fra Casa.

Mens den blå har gjemt seg oppe på Orkdalsskapet i stua der den sitter å titter fram og følger med på det som skjer.
Photobucket

2 kommentarer:

Grete sa...

Hei Lone! Håper du og dine har det bra i førjulsstria. Den kransen var nydelig, kanskje det var en ide å gå på kurs:)

Har funnet frem noen nisser jeg også, men ellers så er det bare sånn halvpyntet. Er sylte forkjøla,så idag blir lite gjort.

Ha en fin adventssøndag da, og kos dere alle sammen!

Klem fra Grete

Bakketun sa...

Så koselige nisser! Kjempefin kransen også. Synes det er koselig ekstra koselig med ting man lager selv jeg.

Sirup i skapet er noe herk;) Snakker av erfaring jeg ogås!

Ha en fortsatt fin tid de siste dagene før jul!

Klem