tirsdag 9. november 2010

Angel

Angels.....

Photobucket

Engler er kommet veldig inn i bildet når det gjelder interiør og mote den siste tiden.
Det er jo kjempekoselig, for engler er populært hos mange og for mange har det også en personlig betydning. For når vi vet at englene rolle er å beskytte og guide menneskene så skaper de trygghetsfølelse for mange.

Photobucket

Selv trives jeg godt med engler rundt meg, jeg synes de er fine både avhengig og uavhengig av symbolikken :)

Photobucket

Denne tekstilserien med engler på er å få kjøpt hos Princes og består av løper, brikker, puter og sengesett. En kjempeflott serie som jeg falt for meg den gang jeg så den.

Photobucket

Men hjemme hos meg er det ikke bare engler i tekstiler, men også flere støpte i forskjellige varianter som disse fra Klemmerhuset som du ser på bildet under her.

Photobucket


Ha en fortsatt flott dag.

Ingen kommentarer: