tirsdag 23. juni 2009

En ny helg er over!

Ja da er en ny uke begynt og en ny helg over.
Selv om jeg har hadt arbeidshelg, noe jeg egentlig har nesten hver helg i sommer har jeg fått kost meg mye med både venner og familie det er så herlig.
Lørdag etm fikk vi besøk av ei venninde av meg fra Halsa som jeg desverre ser alt for skjelden, så vi bestemte oss for å ta oss en tur ut på livet, var jo orkangerdaga. Tok oss en tur nedi teltet på Rømme der vi bla traff denne dama., med flere, bla kollegaer fra jobb og ellers gamle kjente.
Søndag ble det tur til Åstfjorden der vi besøkte noen naboer av oss på hytta, trivelig trivelig!
Storfrøkna duppa nesten hele seg, var vist litt for kaldt til å svømme. Vi voksna drakk kaffe grilla og kosa oss en superduper dag. Tusen takk for oss.

Photobucket

Photobucket

Superhelg, til tross for noe variablet vær.

Nå er det arbeidsuke igjen og ja hva skal man si ok vær selv om jeg ønsker meg noen grader varmere!

Ha noen fortsatt flotte dager!

Klæm fra LoneK

Ingen kommentarer: