lørdag 23. mai 2009

Hagen 22/5

Hei igjen!
I går har jeg jobbet med ny prosjektet mitt i hagen, men ser at det er i minste laget med jord, selv om jeg fikk 3 traktorskuffer for en stund siden. Har derfor tilsatt noe sekkejord, men må fortsatt ha mer. Regner med at jeg kjøper noen pakker med jordforbedring, da der er mye sand i jorda her.
Har iallefall fått plantet noe alikevel bla en vrihassel, 2 blærespirea og noe microbiota. Skal også ned med noen stauder og div i løpet av dagen. For her er det strålende vær. Jippi!

Photobucket

Her er det storebror som hjelper til med å prakte noen av plantene fra bilen og bort til prosjektet, har også 2 jr gartnere til som hjalp til med gravejobben:

Photobucket

Artig at ungene viser interesse for hage!
Slik det ser ut nå, trenger jeg nok ikke å bekymre meg for hvordan hagen skal bli ivaretatt når jeg blir gammel. Hehe, men det kan vel forandre seg mange ganger!

Photobucket

Når det gjelder bloggtreff i Trondheim på Torsdag så kommer jeg dit, så om det er noen fraområdet her som vil sammkjøre er det bare å ta kontakt.

Ha en flott lørdag da dere!
Klæm

1 kommentar:

Nina i Paradiset sa...

Kjempekoselige bilder!!
Det slo meg litt at om du fikk jodt i skuffen til de der traktoren, er det vel ikke rart at du er tom.....! ;)
Hehe