torsdag 26. mars 2009

Musikk

Driver å hører musikk på data`n og må selfølgelig på Youtube for å finne de.n, da det ser ut som gruppa kun har egen space og ingen MP3 som kan lastes ned. Så må nok neovert å kjøpe CD! Menmen den e grei den.

Ellers så driver jeg og roter med stoff, har tatt fram kassene mine med stoff og har lyst til å sy litt, men kreativiteten har desverre tatt ferie i kveld, får håpe den kommer tilbake bare jeg får sovet litt. (Har tatt mobilbilde av kassene mine, men så er det å få det inn på data`n, men det blir vel....)

Ha en fortsatt flott kveld

2 kommentarer:

irina sa...

ha en kjempefin uke kjære Lone !!

Ønsker deg en fin uke med familien din.

Stooor klem

tinemor sa...

Hei Lone
I går var jeg på auskjon, og ble sen hjem...
Jeg kjørte forbi dere litt over 23, og det så lukket og låst ut, så torra ikke ringe på.
Jeg kjører forbi dere i kveld, ca 18.
Er dere hjemme da???
Klem