fredag 18. juli 2008

Kjellerdøra min

Takk for alle komentarer i forrige innlegg!
Trekning vil komme fult dokumentert her på bloggen.

Men i dette innlegget har jeg lyst til å dele historeien im kjellerdøra min.

Da jeg flyttet inn her på småbruket vårt var yttergangen malt lys med lyseblåe lister samt speil på kjellerdøra. De andre dørene var orginalt brune.
Da jeg ikke likte det lyseblå ble veggene og døra frisket opp med magnolia med grønne lister og speil. Ikke pent det heller.

Så i fjor sommer tok jeg og skrudde av kjellerdøra og tok den med ut der den ble lutet helt ned.
Photobucket
Men ja, nå skal jeg ha alt hvitt... Så hele gangen og alle lister og dører er nå malt hvitt også kjellerdøra som var nedlutet for ikke så lenge siden, men resultatet har blitt bra.
Photobucket
Photobucket
Så nå er kjellerdøra hvit med hjemmelaget påskrift "Kjeller"
Photobucket
Skrifta er skrevet ut på vanlig ark på min pc, og ført over med et fraktbrev som overføringspappir, da det var tomt for blåpappir på butikken. Malte så over med mattsort farge.
Skal jeg si det selv ble det ganske bra.
Photobucket
Maå bare få sakt det at dette med maling eter på seg, skal få lagt ut bilder av hele gangen , når taklistene er på plass - noe som ikke er helt enkelt for når vi finner vinkelen på lista går ikke lista beint etter veggen, er det litt skjeft tro eller er det vi som alikevel kapper galt?

1 kommentar:

My home is my Castle sa...

Så stilig det var :) Med kjeller på døren mener jeg...
Jeg er og kommet til at alt skal være hvitt hehe. Vi skal selge leiligheten vår og er på jakt etter ny bolig, så nå skal vi ha ny stil og gjett om jeg gleder meg :-))
Har lyst å begynne å male NÅ, men MÅ vente ;)

Flott blogg du har..

Sommerhilsen